Leta i den här bloggen

fredag 2 januari 2015

Återuppstånden!

Återuppstånden!
Skyller på Rosie som jag också har snott bilderna av. Är bland annat skitmallig över hedrande blogginlägg där framförallt Millan Rouge men även jag (och min hemsydda kaftan) figurerar.




 
... och Georgia May Jagger, Victoria Silvstedt, Charlotta Flinkenberg, Lars Wallin and yada yada yada ...
 När Rosie inte hänger med stylister, yada yada yada och konstnärer som Millan Rouge händer det att hon hänger med undertecknad.
 
 
Eftersom min hemsydda kaftan finns med på CHIC's hemsida kan jag således titulera mig som designer. Trodde jag inte för ett år sedan.    

4 kommentarer:

  1. Ja ... nog har vi länge trott att det skulle bli nått stort av dig ....;) snyggo !

    SvaraRadera
  2. Men väldans trevligt, tycker jag, att du återuppstår! Finns det något som kan trigga mitt modebloggsläsande (det står i vanliga fall på off) så är det när du står för författandet! Heja dig, du härliga, och förvänta dig att bli stalkad av mig! (I bloggen alltså, jag ska lämna dig i fred för övrigt.)

    SvaraRadera
  3. Absolutely gorgeous as always! For some reason I am not receiving your post updates. I will join you again! Happy New Year to you. In my eyes you were ALWAYS as star designer.

    SvaraRadera